3 filmer på en dag

I morse var jag segare än segast trots att jag sovit jättegott. Bara ett toabesök vid sjutiden. Inte illa va? ;) Hur som helst så masade jag mig upp när klockan ringde halv tio. Sen tog jag mod till mig och åkte ner till ICA för att fråga om jobb. Jag vet, jag sa ju att jag aldrig skulle jobba där igen, men vad tusan ska jag göra. Måste ju få in lite cash. Dom var så glada där så, men tyvärr fanns det inget jobb just nu, men han skulle tänka på mig när dom gör om schemana (heter det så?) efter nyår nångång. Hoppas, hoppas, hoppas att dom har nåt till mig. Om jag inte hittat nåt annat tills dess förstås.

Resten av dagen har mest engnats åt filmtittande. Har slukat hela tre filmer. Next med Nicholas Cage, Julianne Moore och Jessica Biel, Over the hedge (animerad) och Tarantinos Death Proof med bland andra Kurt Russel. Helt okej filmer allihop, men favoriten var nog ändå Next där Cage spelar en illusionist som kan se två minuter in i sin egen framtid. Death Proof kändes som en typisk Tarantinofilm. Lite udda, men med humor och allvar och olika filmkvalitéter.

image155
Om en timme blir det Prison Break. Säsongsavslutning läste jag. Alla redan liksom... Tycker det började nyss ju. Alla mina serier tar paus. Inte bra, inte bra. Det blir en tuff vinter det här. :P

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

svar: haha, ja de gjorde de, blev lite paff när jag läste mitt eget namn, minsann ;)

Postat av: cecy

hej så sjukt snygg blogg du har. Du har inte lust och hjälpa mig med min....min ser så tråkig ut och inte alls perspnlig...vill han nåt som du har...ser framemot ditt svar. / Cecilia=)

2007-12-11 @ 09:37:24
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback