En riktigt bra kväll

Äntligen är Andreas borta från Idol. Två tjejer i finalen nu. Amanda var helt fantastisk igår. Hallelujah, säger jag bara.




Vad jag ska tycka om Maries version av Maneater vet i sjutton. Den var...hm...annorlunda minst sagt, men njae, inte helt i min smak alltså.

Andreas var kass. Han hängde ju inte ens med i Conga. Det skulle inte jag heller göra iofs. Man får ju tungvrickning. Plus för att han rörde sig pyttelite den här gången iaf. :P

Jag och T. var ju ute och åt igår. Vi tog tigerräkor till förrätt. Mums! Till huvudrätt tog jag plankstek. Hade ingen aning om vad som skulle ingå i den riktigt eftersom förklaringarna är förbaskat kryptiska med konstiga ord som man aldrig hört talas om. :P Och när han som kom och tog våra beställningar frågade hur mitt kött skulle stekas stod jag som ett frågetecken. Det enda jag hörde från honom var "medium?" (antar att han sa två alternativ till :P). "Öhh..." kollade lite hjälpande på T. men fick ingen respons där. "Medium, visst, det blir nog bra..."  fick jag fram till sist.

Hade värsta skräcksenariot om att jag skulle få värsta ostekta, blodiga steken, men det visade sig vara jättgott. Och mättande. Orkade inte ens upp allt. :)

På hemvägen lyckades jag få håll och kunde knappt gå upprätt. Än mindre skratta och bara för det försökte ju T. få mig att göra det hela tiden och tyvärr lyckades han. ;P

"Hej alla barn nu är det barnprogram. Titta här vad farbror Frej tar fram. Två apelsiner och en banan, så har vi gjort oss ett könsorgan."


Den tyckte jag var skitkul. :D Det tyckte inte min mage. Jag fick gå framåtlutad medan skrattet varvades med "aj" *skratt* "aj" *skratt*. :P

Ikväll blir jag lämnad ensam med B. och C. men det ska nog gå bra. Hoppas jag. ;P

Ha en bra kväll där ute! :)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tack för en trevlig kväll raring! Sov gott.

2007-12-02 @ 00:33:06
Postat av: Fröken Nina

Visst är hon helt underbar Amanda?

Du har en utmaning på min blogg! =)

Postat av: Gustaf

men du.. varför går det inte feeda dn blogg??
har du tagit bort din rss.... lägg in igen:P

Hur gick det med sångfågeln inom dig igår då?

2007-12-02 @ 12:21:12
URL: http://gjutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback