Full på två cider?

Kan man bli full på två cider (7.0 %)???? Jag tror att jag blev det. Jag har varit yr och mått lite småilla hela natten. Eller så var det nåt mysko i glöggen. ;) Haha, jag är en riktig mesdrickare ibland. Är väl bara jag som kan bli påverkad av två cider. Eller jag kände av den första rätt bra med. Inte det bästa att dricka på fastande mage. :P

Hade det jättetrevligt igår kväll. God mat, tv-tittande och prat. Tummen upp! :) Och jag slapp sjunga. :D Lyckades till och med att få se på julkalendern. Ja, jag vet att jag snart är 24, men det är mysigt med julkalendern. Måste ju se om den är nåt att ha. Är den inte det skippar jag den. Men förra året missade jag nog bara 2-3 avsnitt. ;) I år verkar den sådär efter första avsnittet. Det såg lite väl konstgjort ut ibland, men jag ska ge den några chanser till.

Nyss satt vi här och höll andan när EM-lottningen var i fullgång och snacka om att vi tog en lättad suck när Italien lästes upp istället för Sverige. Holland och Frankrike hade inte varit nån höjdare att hamna med. Nu blir det Grekland (som av nån konstig anledning är regerande europamästare), Spanien och Ryssland. Ser inte helt hopplöst ut iaf. :)

Dags för herrarnas jaktstart i skidskytte, samtidigt som jag ska zappa över till Idol emellanåt.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback