God Jul!

Fjärde advent och dan före dopparedan. Det sista inför morgondagen fixas och jag längtar ihjäl mig efter julklappsöppningen i morgon kväll. ;) Inte bara för egen del, det är kul att se de andra öppna sina julklappar med. :)

Julafton kommer som vanligt att spenderas hos farmor och farfar först, där pappas syskon med familjer samlas. Sen på kvällen åker vi och hämtar mormor, moster och kusin för att vara här hemma och mysa till det. Min favoritdel på julafton. :)

Men idag är det ju som sagt "bara" dan före dan. Har suttit och kollat på Jack Frost och gråtit en skvätt, som vanligt. Den handlar om en pappa som omkommer i en trafikolycka på juldagen och ett år senare återuppstår han i form av en snögubbe och spenderar tid med sin son. Snyftvarning på hög nivå, men så är ju jag en lipsill när det gäller filmer och serier. Pinsamt värre. ;)

Ni får ha en bra julafton där ute! Jag önskar alla mina läsare och icke-läsare av den här bloggen en RIKTIGT GOD JUL! :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ha en riktigt riktigt God Jul du också gumman!

2007-12-23 @ 14:24:20
Postat av: Fidde

God Jul! =)

Postat av: Martin

Haha nja denhär varianten är nog ganska bannlyst från idrotten. Man måste kunna det för att inte bli mos =) Ja Amerikansk fotboll är en variant, Rugby är en annan och det här är en tredje. För först så spelar vi inomhus. 5 mot 5 i varje lag med en medecinboll som boll. Men den får man passa bäst man vill och kan. Men det kan gå ganska hårt till. Tror att 6 eller 7 spelare i deras lag blev skadade.. Inget i vårat dock ;)

Ha en OTROLIGT mysig och fin JUL! Och hoppas du får många fina klappar av gubben som borde rakat sig för lääänge sen!

2007-12-24 @ 11:37:38
URL: http://storfrippe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback