Grym konsert

Gårdagskvällen spenderades i Idrottshuset i Jönköping där LW fyllde mina öron med det bästa. En riktigt bra konsert med superbra stämning bland publiken. :) Gillade slutet av konserten bäst då publiken skrålade med som mest. :)  Det negativa var att det blev sjukt varmt där inne i salen. Höll ju på att smälta bort, men lite Coca Cola lindrade det en aning. ;)

Även om den här konserten var super så går inget upp mot en utomhuskonsert på sommaren, när vädret är perfekt och där 10 000 pers i publiken är på topp. Därför ger jag förra årets LW-konsert ett lite högre betyg.

Förbandet Abalone Dots var grymma. Underbara röster till underbar musik. Dom ser jag gärna mer av. :)

Dagens prestation var ändå ditresan. Jag blev så sjukt kissinödig när vi hade en bit kvar att jag höll på att explodera. Jag kunde knappt köra. Thomas höll på att skratta ihjäl sig. :P Det var längesen min blåsa var så överfull kan jag säga. Shit pommesfrit. Och när vi kom ner mot Jönköping stod polisen och gjorde kontroller. Då höll jag på att gå åt. Som tur var, var de redan upptagna med en annan bil så jag kunde slinka förbi. GRYMT tacksam! Hade dom stannat mig hade jag kissat på mig. Ärligt. Hoppade in på bensinmacken lite längre bort och jag måste säga att det var den skönaste stunden på hela dagen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback