Skit är vad det är

Fan vad allt ska krångla jämt.

Beställde julklappar från nätet idag. Ville betala med kontokort och när jag slagit in alla nummer så står det att det inte funkar för tilllfället och att jag ska försöka om några minuter igen. Jag gör det och tar då faktura istället. Jo tjena. Nu har jag fått TVÅ orderbekräftelser och pengarna är dragna från mitt konto trots allt. Jävla skit. Mailade kundservice, men har inte fått svar. Blir väl till att ringa dit i morgon. Sällan att jag tänker betala den summan två gånger och få grejerna i dubletter.

GAAAAHHHH!!!

Dessutom vet jag inte hur jag ska ladda mp3-spelaren som jag vann. Det står att man ska använda laddningskabeln (nätadaptern), men grejjen är att det inte ligger nån sån i lådan. Jävla skit en gång till. Och människan jag mailade om det har jag inte fått nåt svar från. SUCK!!!!
Kommentarer
Postat av: Gustaf

jag kan ta den ena grejen som blev dublett.. så gör du en student lycklig=) o du själv får ju lite valuta för pengarna.. jag menar, du har ju inte slängt dom HELT i sjön!!

Postat av: Maria

svar: ååh kreta låter också nice :D ett minne för livet antar jag!
.
haha shit vilken problem-dags-inlägg :O.. låter grymt jobbigt! Ibland blir inget som man tänkt sig ju :/

2007-12-12 @ 17:18:08
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback