Ut i reahysterin

Ottilia och Corre kom och hämtade mig lite efter 10 i morse och sen drog vi iväg till Borås för att knö bland massa reafanatiker. Jag är inget stort fan av reaperioder egentligen. Tycker mest bara det är jobbig med allt galet folk som ska tränga sig fram utan hänsyn, men idag gick det an. Det var inte ens några köer till provrummen när jag skulle dit. Lycka! ;)

Jag hittade två bh:ar (en svart med vit spets & en röd med svart spets), ett par trosor (matchar den svarta bh:n), två par guldörhängen och efter mycket velande en skiddress som jag tänkt köpa i flera år men aldrig tagit mig i kragen att göra. Det blev svarta byxor och en svartvit jacka. Hade egentligen velat ha den vita jackan för den var mycket snyggare, men efter att mina medresenärer, efter många om och men, övertalat mig om att den skulle bli skitig jättefort så fick det bli den svarta ändå. Inte för att den är ful, tvärtom, men den andra var snyggare. ;) Haha, jag och T. kommer se likadana ut när vi ska leka i snön. :P

Halv fem var vi hemma igen.
Nyshoppat

Kommentarer
Postat av: daggen

*garvar* du lyckades få tag i EXAKT samma som jag hade också.. :P

Postat av: Lillefot

Ja, det är helt otroligt. Jag höll mig inne i värsta ruschen. Satsade på att röja den sista timmen men det hjälpte knappt. Vad är det med folk såhär års?

2007-12-27 @ 23:31:41
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback