Backstreet's back

Tjosan i trosan. Mina gamla idoler släpper ny skiva i höst. Ett Backstreet Boys utan åldermannen Kevin, som hoppat av. Jag som trodde allihop lagt sin karriär på hyllan. Första singeln ut blir balladen "Inconsolable". Spännande, spännande.

image41

Och ja, mina väggar var täckta med planscher på dem ett tag. Och ja, jag har sett dem live. Hela 3 gånger. Nördvarning? ;)

Egentligen vet jag inte varför jag hade massa bilder på boysen. Jag har aldrig tyckt att de varit speciellt snygga egentligen, men musiken gillade jag stenhårt och många låtar håller än idag. Nostalgi från barndomen. ;)
Kommentarer
Postat av: Nina

Fast med tanke på att du skrev "tjosan i trosan" så tycker du nog att de är lite läckra ändå va? ; )
Jag tyckte ju att Kevin såg bäst ut, men har aldrig tapetserat väggarna med dem :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback