Bye, bye Stars Hollow

Jag har tittat klart på de två allra sista avsnitten av Gilmore Girls idag. Tog mitt täcke, klev upp ur sängen och kurade ihop mig i stolen framför datorn. Sen satt jag där och småsnyftade. Inte för att det var så sorgligt. Tvärtom. Snarare för att det var lyckligt. Ja, jag är lite sentimental när det gäller filmer och serier ibland, so what? Kan inte hjälpa det. Tårarna bara kommer.

Sen är det alltid lika sorgligt när en serie man följt jättelänge tar slut. Men jag tycker ändå det var ett bra avslut på Gilmore-eran. Tänker inte säga hur ifall det skulle vara någon här som följer serien och inte sett alla avsnitt än.

image39
Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh vad bra att du inte avslöjade något. Jag följer det på Tv nämligen. ÄLskar Gilmore Girls1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback