En dag i solen

Ställde klockan på 9.15 i morse eftersom jag hade hört att det kunde bli bra väder. Tror inte på vädergubbarnas tjat om fint väder längre innan jag får se det med egna ögon. Men om de nu pratat sanning för en gångs skull ville jag ju inte sova bort hela förmiddagen.

9.30 pallrade jag mig upp, drog upp persiennen och där var den. Solen. Från en klarblå himmel. Jag trodde jag kommit till Paradiset. :D

Slängde i mig lite frukost, hoppade in i duschen en snabbis, drog på mig bikinin och gick ut och la mig i solen. Tror ni jag mådde bra eller? ;) Så himla skönt ju. :)

Och det är där jag hållt hus det mesta av dagen. I solen, med lite avbrott för läsning i skuggan emellanåt. :)

Kommentarer
Postat av: Fidde

Ja det tror jag att du haft minsann! Själv kommer man ju vara blekare efter sommaren än innan! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback