Filmkväll

Kvällen har bestått av en styck pizza (vesuvio med kebabsås), 2 cider (Xider Pine+Citrus), lite chips (Pringles Sourcream and Onion) och två filmer (Children of men och Music and lyrics).

Filmerna var helt olika varandra, men båda var bra. Children of men handlar om att människorna håller på att dö ut. Inget barn har fötts på 18 år, men så blir en kvinna gravid. Med Clive Owen och Julianne Moore.

Music and lyrics är en typisk romantisk komedi med Hugh Grant och Drew Barrymore. En film i min smak. De ska snickra ihop en låt till popstjärnan Cora och naturligtvis uppkommer det känslor mellan de båda låtskrivarna. :)

Enda nackdelen med romantiska komedier är att man önskar att man själv hade nån att mysa med...
Kommentarer
Postat av: Nina

Aha! Music and lyrics har jag hemma. Tänkte se den söndag kväll i min ensamhet efter att ha varit på bröllop ikväll :D

Postat av: Miss Rude Box

Oh Music and Lyrics är så underbar! Jag älskar verkligen romantiska komedier. Drew och Hugh är sjukt söta i den :)

2007-07-28 @ 19:48:24
URL: http://missrudebox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback