Gott slöseri

Nu har jag slösat massa pengar på onyttigheter. Köpte mig ett rågbröd (som inte var gott), till det en burk skagenröra (supergott), en 200g Marabou mjöklchoklad med daim och en burk Ben & Jerry-glass (Cookie Doug). Har ingen aning om hur den smakar, men man måste ju testa för att få veta.

Nu kan jag sitta och mumsa på detta medan jag skrålar till Allsång på Skansen och sitter ihopkrupen och tittar på Morden i Midsomer.

Annars började dagen helt kass. Förmiddagen blev en enda stor deppighet, som fortfarande inte gått över helt. Känner mig aldrig riktigt glad  nu förtiden. Vill ju göra det igen. =/

Efter middagen åkte jag iaf iväg till Ottilias morfar där hon och lillsyrran stod och väntade för en promenad. Hittade lite smultron och hallon utmed vägen som jag naturligtvis var tvungen att äta av. Mums!

Och snart är det, som sagt, dags för Anders Lundin och co.

"Stockholm, i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu...."
Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

ÅH! Marabou med Daim! F-n, det hade jag också velat ha till komissarie Barnaby...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback