Klibbigt värre

DET ÄR ÄCKLIGT, KLIBBIGT VÄDER UTE!

Gick ner till stan med moster och kusinen. Så fort vi gick utanför dörren började det regna förstås. Såklart skulle det ösa ner efter ett tag. Där gick vi på led med våra paraplyer (alla i olika färger: grönt, blått och grått) guppandes upp och ner. Väl nere på stan slutade det regna...förstås. SÅ TYPISKT!

Anledningen till att jag följde med ner var för att hämta ut biljetter till Elfsborg-AIK den 12:e juli. Borås Arena, HERE WE COME AGAIN! (we=jag och brorsan.)

Hoppade även in på Impact idag igen för att köpa ett halsband jag spanat in ett tag. Silverfärgat med ett stort hjärta. Jättefint! ;) Att jag inte köpte det häromdagen berodde på att jag tyckte att allt annat blev så pass dyrt ändå. Konstigt att det känns som att man gör åt med mindre pengar om man delar upp köpen lite. :P

Iaf, när det var gjort lämnade jag de andra två där nere på stan och traskade hemåt. (Var ju tvungen att komma hem till Söderling-Nadal. Idag ska den väl ändå lyckas spelas klart. :P) Det var på hemvägen allt blev äckligt klibbigt. Solen tittade fram, men ingen skön värme nånstans. USCH! Kläderna satt som klistrade när jag kom hem. Hatar sån värme!

Nu är det tv och tennis som gäller.
Bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback