Lite nytt att sova i

Vaknade i morse med världens magvärk. Låg kvar i sängen i 40 minuter innan det släppt så pass mycket att jag orkade ta mig upp. Vad det onda berodde på har jag ingen aning om. Gjorde mig iaf i ordning och åt frukost och sen kände jag mig nästan normal igen. Jag och mamma satte oss i bilen och åkte iväg till A6 (Jönköping). Men det är ju fortfarande massa rea på skitkläder. Jag vill ju ha höstkläderna nu! Det får bli en tur om några veckor igen. Hittade iaf 4 sovlinnen, 2 sov/mjukbyxor och en vit top. Så nu kan jag slänga mina gamla pyjamasbyxor som är pinsamt fula och utan form. Det ser ut som om jag har värsta stora, hängiga rumpan i dem. Och riktigt så illa ställt är det inte med min rumpa. :P
Kommentarer
Postat av: Fidde

Men var e bilderna på allt de nya?? :P
Ha det, hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback