Skyfall

För att sammanfatta kvällen lite kort: god mat, dricka och en livlig diskussion.

Haha, jag har aldrig sett en sån diskussion mellan oss innan. Den handlade om utbildning, hur lätt/svårt det är att få jobb och om industribranschen kopplat till de andra två ämnena. Allt hörde ihop. Ojoj, säger jag bara. Till och med jag var tvungen att vara med i allt tjattrande ett tag. Var inte så insatt i allt de sa men när det kom till skolan och lite sånt så kände jag mig mer hemma.

Eftersom det började åska och jag inte dragit ur sladden til datorn och modemet så åkte jag och brorsan hem för att göra det. Jäklar vad det regnade då. Jag har aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, sett så mycket vatten på vägen. Flera centimeter och det sprutade ur brunnarna. Brorsan tyckte det var skithäftigt att köra i det. Jag tyckte mest det var livsfarligt. :P Men när vi skulle tillbaka 5 minuter senare så var det mesta borta. Det regnade inte lika mycket och gatorna såg ut som vid vanligt regn. Skumt!

Nåja, nu är det snart dags för sängen.
Natti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback