Snurrigt

Fy fan. Jag skulle aldrig druckit upp hela den där flaskan igår. Känner mig ju fortfarande snurrig i bollen och med lite lätt kaos i magen. Men med en sån skitkväll kände jag bara för att dricka. Inte så vanligt för att vara mig, men ibland så händer det bara.

Måste ta mig ner på stan innan affärerna stänger för att köpa blommor till kusinen som fyller 25. Ska dit ikväll. Längtar inte kan jag ju säga. Det blir väl vanliga släkten och roligare kan man ju ha. Slipper ju iofs sitta hemma.

Mamma och pappa kommer hem idag så mamma får ta och färga håret på mig sen innan vi ska bort. Utväxten börjar bli lite väl ful nu och så kan man ju inte se ut när man ska träffa modenissarna i släkten. :P

Dags att göra mig i ordning för stan (hur jag nu ska orka mig ner dit med det här huvudet och den här magen).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback