Spring i benen

Jag har varit ute och sprungit/joggat. Ja, det är sant! Jag och Max (kusinen) drog iväg en liten sväng. Det blev jogga lite, gå lite. 17 minuter var vi borta. Bättre än inget iaf. ;) Max tyckte jag hade lite dålig kondis.  Men så är ju inte jag den av oss två som spelar fotboll och har massa konditionsträning i veckan heller. :P Men vi ska nog försöka ta oss ut i morgon med.

Annars är det rätt slött idag. Somnade en sväng innan när jag låg och lyssnade på Winnerbäck på hög volym. Just det, jag har ju målat idag igen. Pappa kläckte ur sig att brädorna behövde en målning till så det blev att ställa sig i garaget ännu en gång.

Ingen tennis på tv idag ju. Buhu! Vad irriterad jag var igår. Först är det inställt i flera timmar pga regn. Sen när Söderling och Nadal äntligen ska sätta igång, då börjar det regna igen. Matchen uppskjuten till måndag. Så i morgon är det jag som sitter bänkad vid tv:n igen. Bara så ni vet. :P
Kommentarer
Postat av: Nina

jaa du *Snyft* saknar den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback