Svensk seger!

Idag behövs mer än en personlig handvärmare kan jag tala om. Idag behöver jag en kroppsvärmare med inriktning på fötterna. Jävlar vad det regnade och blåste emellanåt. Fötterna blev helt plaskblöta, liksom jeansen en bra bit upp på benen. På nåt sätt verkar jag alltid bli våtast fast jag har paraply som alla andra. Så där stod jag och huttrade och skakade tänder. Men det gjorde inte så mycket. WTCC (World Tour Car Championship) var värt det. :) Skönt nog höll det upp under loppen.

Det är ju sånt jäkla gött ljud i bilarna. LOVE IT! :D Och knallarna från baktändningarna, NICE. :D

Sista loppet var super! Rydell körde upp sig och på sista varvet körde han om ledaren Larini (där vi stod :D), och vann. :D "Du gamla du fria, du fjällhöga nord..." :D Kul att ha sett Rydell, Zanardi, Rosenblad, Monteiro, Priaulx och co. :) Det gör jag gärna om. :) Det skulle vara grymt att se ett Formel 1-lopp på plats.

Nu ska jag in i bastun och tina upp min djupfrysta kropp.

På återseende!
Kommentarer
Postat av: David

Hälsning från Asien! Bara så du vet så kommer F1 till Singapore, hoppas det blir av innan jag åker hem bara!

2007-07-30 @ 18:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback