20 min Gaylord

Idag blev det snabba ryck. Så fort jag kom hem vid två slängde jag i det sista i träningspåsen, gjorde ett snabbt toabesök och fick i mig tre fjärdedelar av en banan innan jag tog brorsans bil och stack till gymmet för att hinna var adär en stund samtidigt som Ottilia.
Jag gick in stenhårt för uppvärmingen idag. Körde hela 20 minuter på Älgen, eller The Gaylord som bror min skulle säga. :P Den maskinen man liksom trampar ståendes på och som man håller i armarna på maskinen. Ähh, vad fasen, jag slängder in en bild så ni fattar vad jag babblar om *pekar nedåt*. :D
Hur som helst så har jag aldrig kört mer än 15 minuter på den innan, men idag kändes det som om jag flög fram hehe. 8½ kilometer kom jag på den tiden. Nästa gång får jag nog satsa på milen. :) Ett rätt kort, men intensivt pass blev det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback