Fin låt

Hon imponerade inte på mig. Föreläsaren alltså. Vi skulle analyserade webbplatser. Hur lätta de var att navigera och förstå sig på osv. Som om vi inte gjort det typ tusen gånger innan. =/ Värdelöst. Dessutom dök två tredjedelar av klassen inte upp och hon (föreläsaren) försökte få igång oss få som var där att diskutera. Gick ju inget vidare. Haha! Vi satt där tysta och visste inte vad vi skulle säga och försöka få fram på engelska. :P

Har fått hem en kamera nu så jag kan ta och fota mitt tema (leksaker) till fotouppgiften. Ska bara leta fram mina gamla leksaker som ligger sparade i några kartonger. Ska bli skoj. :)

Lyssna in: Natalie Grant - Held

Fin, lugn låt. Gillar den skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback