Grillmästare? Knappast.

Fullspäckad dag. Först skolan. Fick ont i huvudet. Var tvungen att åka hem tidigt helst. Gick till busshållplatsen vid högskolan innan klockan ett. Ingen buss. 25 minuter gick. Ingen buss. Den andra tjejen som väntade ringde och kollade var tusan den höll hus. De visste inte mycket mer än oss. Sen ringde de upp. Bussen tog en annan väg för de trodde den vanliga var avstängd pga marknaden i Jkpg idag. Det blev att traska till stationen och gå på där över en timme senare än beräknat. Smått (för att förmildra det en aning) irriterade var vi. Bra att bussarna har så bra koll! *grrr*

Kom hem, slängde i mig lite fil och flingor eftersom jag inte fått i mig nån lunch och sen bar det av på studentkalas. Ja, de tog studenten här idag. Tidigt, jag vet, men så är det sen ett par år tillbaka. :P
Kände typ inte igen en kotte där. En sa att hon kände igen mig medan jag tänke "och vem tusan är du?" Haha! :P Vad fånig man känner sig. :P

Efter det var det hem och byta bil och direkt iväg till Ottilia för grillning. Som vanligt hade vi problem med att få igång fanskapet till grill. :P Fattar inte hur vi lyckas att misslyckas jämt och ständigt. Deras nya gasolgrill skulle invigas. Tillslut kom det värme ur den iaf efter att hennes brorsa (till vår stora förtret) lyckats åstadkomma det. :P Men goda köttbitar blev det. :D

Sen spelade vi "Med andra ord". Kul spel det där. Kan vara en syn att se mig spela det när jag komit igång. Jag blir superstressad. hehe :D

Strax blir det att knarka kudden.
Sov gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback