Guld!

Guldet till Manchester United! :D Så gött! Tack Arsenal för att ni såg till att Chelsea inte fick vinna idag. Nu kommer de inte ikapp poängmässigt. :)
Blev lite orolig innan idag när jag läste att Man U kunde få poängavdrag pga Tim Howards övergång till Everton, men blev väldigt lättad när jag sen läste att de frias från det. *phu*

Ska snart sätta mig och se sista perioden i hockey-vm mellan Sverige och Finland. Såg halva första, men sen var jag tvungen att knäppa på OC istället. Skönt nog gjorde Sverige mål under tiden. Hoppas de spöar skiten ur finnarna nu. :)

Långpromenaden idag blev av. Det var väldigt blåsigt med motvind halva vägen, men det var skönt ändå. :) Tacka vet jag lite frisk luft, motion och solsken. :D

I morgon ska jag upp och hoppa lite efter 5 så jag ska försöka komma i säng i tid ikväll för en gångs skull, fast får väl se hur det blir med den saken om jag känner mig själv rätt. :P

Kommentarer
Postat av: Jonas

Snygg klänning! :)

2007-05-06 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback