Lista

Här kommer lite onödigt vetande om mig. :)

Vilken svordom använder du mest? FAN DÅ! MEN VAD FASEN/FAN! Kanske...
Äger du en iPod? Nej, inga sådana moderniteter här inte. :P
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på när jag ska upp, men vanligast är 06.05.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Knappast med mina isbitar till fötter.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  Helt klart. Hatar att vara med på bild egentligen.
Vilken var den senaste filmen du såg? Wallander - Mörkret.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hur mycket vann jag? :P Om det var mycket skulle jag nog skaffa mig en bil först.
Har någon någonsin kallat dig lat? Mjo, fast det är jag såklart inte. :)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Det enda jag behöver är att vara varm om fötterna, då somnar jag gott. :)
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Mando Diao - Ode to ochrasy
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig!
Använder du huvtröjor? Det händer. 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Dom har säkert något att klaga på.
Tittade du på tecknat när du var liten? Öhh, ja det är klart.
Äger du några band T-shirts?  Mhm, en Backstreet Boys t-shirt, som jag aldrig mer tänker ta på mig. :P
När flög du senast? För ca 1 år och nio månader sen när jag skulle hem från Bulgarien.
Har du gråtit offentligt? Jo, jag har väl det. *snyft*
Vilka gör du, önskningar eller planer? Vadå gör? Både och antar jag.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, usch vad jobbigt. :P
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Har funderat på en tatuering, men vågar inte riktigt ifall jag skulle ångra mig.
Kan du kasta macka? Det är väl inte så svårt...sen om det blir ett eller tre plask är ju en annan sak. :P
Vad har du med dig in på bion? Mobilen (ljudlös eller avstängd), biljetten och lite sällskap.
Gillar du att flyga flygplan? Accelerationen vid starten är roligast.
När sov du senast på golvet? Räknas madrass? Isf var det för någon månad sen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det är lite olika, men runt 7 är kanske bäst.
Äter du frukost dagligen? Oja, annars skulle jag inte överleva många timmar och humöret skulle sjunka i bott.
Brukar/brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? Haha, jag var/är tyst som en mus.
Vilken är din favoritfrukt? Apelsin eller en precis lagom mogen vattenmelon, tror jag.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, jag har ingen aning om hur man räknar sånt.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24. Shit vad gammal jag börjar bli.
Tror du på liv på andra planeter? Finns säkert någon larv nånstans.
Vad var det sista du åt? Ris och köttgryta.
Gillar du senap? Nix.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Försöker tänka på att det blir lättare även om det inte känns så.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Absolut!
Sover du på sida, mage eller rygg? Sidan eller ryggen.
Tycker du om att krama folk? Inte vem som helst, men visst är kramar mysiga med rätt person. :)
Skulle du säga att du är trendig? Ehm, jag är ju inte helt efter iaf.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Har ingen favorit där.
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? JA!
Vilka böcker har fått dig att gråta? Gengångaren, av Danielle Steel.
Vad är du allergisk mot? Divor.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Haha, verkligen inte. Jag måste ju överleva.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Men hur ska jag veta det???
Kommentarer
Postat av: Martin

Den tar vi sa Polisen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback