Lite skryt bland mycket annat...

Idag är det onsdag och alla vet ju vad det innebär. Grey's anatomy och Heroes! :D

Har varit på gymmet trots min, idag, obotliga trötthet. Som uppvärmning gick jag 5 minuter, sprang 15. Så länge har jag inte sprungit innan i ett sträck. Mycket nöjd! :)

Fick kryssa i vad vi ville ha att äta på avslutningsmiddagen idag. Vi i klassen har bokat bord på Piren den 30:e. Ska bli skoj. :) Fast jag kan ju inte för mitt liv begripa varför de bjudit in några lärare. =/ Hade det inte varit skönt att slippa dem en sån kväll...hm...
Nåja, jag kryssade iaf för att jag vill ha fläskfile, bearnaisesås, friterade bakpotatisklyftor och satuerade (tror jag det hette) legymer. Haha, jag var tvungen att kolla upp på nätet vad legymer är för något. Det är visst grönsöker. Varför inte bara skriva det istället liksom. :P

I morgon är det dags för Sten Sture Rallyt som blivit en tradition sen Ottilia drog med mig för några år sen. En tipspromenad i bil. Man åker en runda på ca 5 mil och under tiden är det olika stationer med frågor och uppgifter som ska göras. Kul! Jag kom faktiskt på 17:e plats ett år och det är riktigt bra. ;) *skryt skryt* :P

Sen på kvällen blir det Spiderman 3 på bio. :)

Just ja, får ju inte glömma att mamma fyller år i morgon med. Det vore ju lite dumt om jag gjorde det. :P

Mycket grejer den här veckan. :)

Kommentarer
Postat av: Johan

fläskfilé? vegetarisk? :P

2007-05-17 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback