Miffofinger

Då har jag varit nere på vårdcentralen för att få mitt miffofinger undersökt. Snubblade ju på mina trasiga byxor för nästan 2 månader sen, ramlade, och råkade få mitt finger under mig på nåt sätt. Klantigt jag vet. Jag borde klipt av den trasiga fållen tidigare. Bra att vara efterklok. :P

Fingret är iaf fortfarande svullet, gör lite ont och går inte att böja helt. Men det var visst ingen fara med det. Precis som jag misstänkte, men tänkte att det var lika bra att undersöka det för säkerhets skull. Har visst varit en inflammation i fingret som håller på att lägga sig och sånt tar visst en hilma lång tid. Jaja, jag får väl stå ut med mitt onormalt stora långfinger ett tag till. :P

Lyssna in: Fall Out Boy - This Ain't A Scene, It's An Arms Race

Blir på så bra humör av den. :D
Kommentarer
Postat av: terriblewillen

hah blev lite full i skratt nu:) Får lite konstiga bilder i huvet när jag hör ordet "miffofinger":P

2007-05-28 @ 10:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback