Motion i mängder

Nu har jag precis kommit in efter en långpromenad med Ottilia och Iggy (deras hund). Det blev en sväng över golfbanan och det var en del aktivitet där. En dag ska jag med ha grönt kort och ge mig ut med klubban i högsta hugg har jag bestämt. :)

Hela dagen har egentligen bestått av motion. Först blev det gymmet och efter lunch traskade jag ner till stan för att fixa en grej. Fick sån lust att sätta mig vid sjön i det fina vädret, men jag gick hemåt istället. Kändes som om det skulle blivit lite väl ensamt att sitta där för sig själv. =/
Satte mig på taket hemma istället och solade lite och därifrån ser man lite av sjön. :D Inte riktigt samma sak, men ändå. :P

Låttips: Takida - Give into me
Underbar låt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback