Snart är det över

Idag är det den 9 maj och vet ni vad det betyder? Jo, att det bara är en månad kvar tills högtidsavslutningen, som det så fint heter, i skolan. :D Den 9 juni är det över. :D Inget mer HLK, inget mer plugg. :D För den här gången iaf... :P

Beställde nyss tid hos frissan med, så den 24:e ska jag dit och bli lite ompysslad. :) Håret ser rätt förjäkligt ut just nu. Massa utväxt, så en färgning skulle sitta bra. Sen blir det nog bara att toppa det lite. Vet inte riktigt vad jag ska göra med håret. Vill göra något, men frågan är vad. Något förslag kanske?

Har haft debut i Flash idag. Det var första gången jag öppnade det programmet.. Det är ju rätt krångligt. Iaf den sista uppgiften vi skulle göra. Den verkade så lätt när vi gick genom den, men sen sket det sig. :P Orkade inte sitta hela eftermiddagen med den, så jag åkte hem istället. Mycket skönare och som vanligt sov jag gott på bussen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback