Spellusten tillbaka :)

Jag vet inte vad det tagit åt mig, men jag har börjat används min klocka, armbandsklocka alltså, som jag knappt använt sen jag fick den för säkert över 2 år sen i julklapp. :D Jag har bara tyckt det varit obekvämt att ha den innan och sen har man ju mobilen med sig överallt om man vill veta vad klockan är. Men nu har det hänt något, för nu har jag haft på mig den varje dag den senaste tiden. *gilla* :)

Dessutom har pianolusten kommit tillbaka. Jag har varit inne i en period nu när jag inte spelat något alls. Det kommer sånna emellanåt, men nu verkar det alltså som att jag fått tillbaka spelberoendet. :) Har suttit och klinkat lite de senaste dagarna på lite Bryan Adams-låtar och en Evanescence -låt. :) Dumt bara att jag har så dåligt tålamod när det gäller att lära mig nya låtar. Jag vill helst kunna dem direkt, men så lätt är det ju inte riktigt tyvärr. :P

image12
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback