Svarta tår

Nej, jag har inte fått kallbrand, bara en släng av avfärgning, från mina svarta skor, som inte vill gå bort med tvål och vatten. Det plus lite nytt skoskav när det förra äntligen läkt och blivit bra. Jag+skor=dåligt.

Seminariet idag gick finfint. De hade inget att klaga på, varken läraren eller de andra i gruppen. :D Det enda jag ska göra är att minska storleken på bildtexten och ta bort "discgolf" ur rubriken. Hoppas bara läraren tycker texten är lika bra sen när hon ska lusläsa den. :) 

Efter semineriet gick jag och Sofie på stan i några timmar innan buss och tåg gick. Jag köpte mig en McFlurry för första (!) gången. Daimsmak blev det. Supergod ju! Varför har jag inte testat det innan??? Jag är säkert den ende som inte gjort det. :P

Läste att Winnerbäck ska ut på höstturné. Lajbans! :D Det ska jag se till att komma iväg på! Någon som ska med? ;)
Kommentarer
Postat av: Sara

Mcflurry är superduper god! :D:D Jag tar otast med Daim smak, den är min favorit! :D

Postat av: Martin

Winnerbäck, absolut. Jag är på. Anytime. :)

2007-05-05 @ 07:19:24
URL: http://maaarty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback