Because you worth it...

Sådär, då var jag tillbaka från min lilla tripp in till stan. Hade tänkt köpa knästrumpor/benvärmare, men hittade inga i min smak så det blev 2 toppar istället. Ja, dom var billiga! Och eftersom jag hört en hel del bra ord om L'oréals True Match Minerals (foundation) och tänkt testa det ett bra tag så slog jag till idag. Jäkla dyrt så jag hoppas det är värt pengarna nu. Färgen vet i sjutton, fanns ju knappt några att välja mellan. Har alltid svårt med vilken färg jag ska ha, men det återstår att se om den passar. Köpte även ett allt-i-ett nagellack. Hoppas att det är bättre än det andra jag köpte som flagnade direkt. =/
image144
Blev även lite mat inhandlat till i kväll. :)

Nu ska jag försöka orka ta tag i disken, men usch vad det tar emot. :P
Kommentarer
Postat av: Martin

haha förlåt för att man försöker vara lite diplomatisk och rädda upp situationen här =) Men så länge inte Arsenal spelar i allsvenskan så håller jag inte på ngt lag FAKTISKT!

Postat av: Linda

L´oréals True Match minerals värt pengarna? Så in i helvete! :) Den bästa foundation (trots puderformen) som jag har hittat! Se helt naturligt ut, fastän det täcker otroligt bra! Grattis till ett bra val! :)

2007-11-24 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback