Bil på rymmen och grymtande ljud

Jag lyckas då alltid. Jag kan inte ens duscha utan att få men. :P Tvål och schampo i munnen är ingen höjdare, så det är inget jag rekommenderar som lördagsgodis precis. Smaken sitter ju i en hel evighet efteråt. Hjälper inte hur mycket man än spottar och har sig. Iuäck!

Hörde ett grymtande ljud nyss och undrade vad sjutton det var för nåt. Har vi fått en gris på besök? Men nej, ingen söt, liten minigris här inte. Det är stolen som ger ifrån sig klagoljud när jag rör på mig. Är jag för tung tro? :P

Häromdan hade en bil fått för sig att skita i alla regler på parkeringsplatsen för att göra sig en egen parkeringsruta.


image137

Det var många undrande blickar från folk som gick förbi och jag kunde naturligtvis inte låta bli att ta kort. Den stod där bra länge och vi undrade med spänning på vad den vita bilen bakom skulle säga (menar förstås vad ägaren skulle säga, inte bilen :P) när den skulle iväg. När jag tittar ut lite senare är den vita bilen borta och den röda står där den ska, i den riktiga "parkeringsrutan", med en stor sten bakom hjulet. Puttade den vita bilens ägare in den röda bilen dit och la dit stenen? Eller upptäckte den röda bilens ägare att bilen försökte smita och körde tillbaka den? Frågorna är många. Det vi vet med säkerthet är att handbromsen inte låg i. Hur vi vet det? Vi var tvungna att kolla såklart. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback