Förlust med 2-5?

Hockeyn var ju en upplevelse. Tyvärr blev det, som så många andra gånger den här säsongen, förlust. 2-5 stod det på tavlan, men enligt mig borde det stått 2-6. Vet inte vad som hände med det ena målet. Får se i tidningen vad som är det rätta sen.

Jag ska aldrig mer gå på en match med pappa och hans jobbarkompisar igen. Shit majbritt alltså. Vad dom gapade och hade sig emellanåt och det gjorde ju det inte bättre att det var pub i klubbstugan dit dom sprang i pauserna. :P Jag ville helst sjunka genom jorden ett antal gånger. ;) Men roligt verkar dom haft det iaf. :P
 
Och Mattias fick lämna Idol. Jag ville ju att han eller Andreas skulle åka den här gången så det var ju bra, även om jag hellre ett Andreas ta sitt pick och pack idag.

Nu blir det snart sängen för min del.
Sov så gott!
Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas du har en bra helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback