Hockey ikväll

Idag är jag så där seg med att göra mig i ordning igen. Fast å andra sidan, varför ska jag inte vara seg. Det är ju inte precis så jag har nåt att hinna bli klar till. Så jag ska nog ta det i min sega takt idag.

Ikväll ska jag, mamma och pappa iväg på hockey. UIF (Ulricehamns IF) tar sig an IFK Kumla Hockey hemma. Gratis entré så då får man ju passa på. ;) Och nu när de spelar i division 1 MÅSTE man ju iväg på åtminstone en match. Jag borde gå på fler för det är ju så skoj, men det blir aldrig av, av nån dum anledning. Två av pappas jobbkamrater spelar, men tyvärr är båda sjuka eller skadade så dom får man väl inte se skymten av ikväll. Men kul ska det bli. :)

Jag offrar både Idol och Predikanten ikväll för det här. Inte dåligt för att vara mig. ;) Får se reprisen av Idol på söndag och så ber jag Ottilia spela in Predikanten. Blir finemang det här. :)

Nä, nu ska jag nog sluta sega trots allt. Mot duschen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback