Kval och skrattattack i en salig blandning

Jag dumpade Bonde söker fru för att se på första halvleken mellan Sverige och Lettland. Sverige i ett jäkla nötskal att släppa in ett mål, men EM - HERE WE COME!!! :D

Andra halvlek lämnade jag däremot för Grey's. Kan bara inte missa en av mina absoluta favoritserier. Lyckades dock se Källströms mål när det var paus i Grey's. :)

Kvällens skrattattack kom när pappa och brorsan skulle bära ner den nya soffan för trappan som är vriden ett halvt varv. Haha, det skulle setts. Mitt i allt kommer jag och säger att jag ska hjälpa till och då blev det ännu flummigare. :P Går inte att beskriva, det var tvunget att upplevas. :D 

Dagens prestation (om man bortser från en hel dag med en massa ungar) är att jag monterade ihop den nya IKEA-stolen nästan själv. Var tvungen att be pappa om hjälp när den ena skruven inte ville passa i gängorna. Riktigt nöjd med mig själv. ;) Kan ju inte vara annat när man lyckats montera ihop nåt från Kamprad. ;D
Kommentarer
Postat av: Martin

Nej jag missade det.. Men att GW skulle kunna vara roligt ser jag ju inte som en självklarhet direkt! Men visst även Anders Svensson kan göra en bra match.. Så allt är möjligt.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback