Lite nytt

Efter mycket slappande och segande i morse/förmiddags tog jag mig tillslut ut i det fina vädret. Det blev en tur in till stan och det slutade att jag kom hem med sånt jag inte skulle kommit hem med. :P Det jag skulle haft fanns så klart inte, men jag hittade lite annat som jag inte kunde låta bli att köpa. Bara nödvändiga saker förstås. ;)

Mössa
Halsduk
Top/tee
(vad nu skillnaden är)
Kofta
Paraply
image135
Nu ska jag ta och sätta igång med allt som jag skulle gjort idag, men som jag skjutit upp på grund av slapphet. Diska bland annat.
Kommentarer
Postat av: Maria

Fina grejer du har köpt :)
Svar: Hahah :D Jaa, NORGE NÄSTA!

Postat av: Mickan

Hehe. Brukar vara så. ;) Men det var ju nödvändiga saker du fick med dig, trots allt. :) Fina också. Jättefin sida btw!

2007-11-02 @ 23:06:05
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback