Månadsfinalist!

Sitter nere i Lund nu och har varken orkat göra mig i ordning eller ätit frukost än. Helst har jag bara lust att krypa ner i sängen igen så kanske blir det, det alternativet snart. Eller så gör jag mig i ordning och lägger mig och vilar senare. Trött är jag i vilket fall som helst.

Bussresan ner igår var helt okej. Jag fick sitta helt själv nästan hela vägen. Gött mos! Bussen var dock en halvtimme försenad och vi fick vänta in en annan buss eftersom det varit en bilolycka utanför Stockholm och en bilbrand på motorvägen vid Gränna. Det fick jag veta efter att ha tjuvlyssnat på en som pratade i telefon. ;P

Det är hur som helst skönt att vara tillbaka i Skåneland. :) Ikväll blir det att se på första timmen av Idol och sen Isprinsessan (filmatiseringen av Camilla Läckbergs första bok). Typiskt att det ska gå samtidigt, men jag tänker inte missa Läckberg så mitt Idolberoende får stå åt sidan till reprisen på söndag.

Jag är förresten en av 3 månadsfinlister i Gurutävlingen på Lunarstorm. :D Alltid kul när något man gör uppmärksammas. :) Har redan vunnit 2 biobiljetter så nu återstår det att se om jag vinner mot de andra två och får en Mp3-spelare. ;)


image132
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback