Mot U-hamn igen

Orkade mig upp för 50 minuter sen och sen dess har jag fått i mig frukost och kollat igenom mina favoritbloggar och lite annat smått och gott.

I eftermiddag blir det att sätta sig på bussen hemåt. Har varit här nere en hel vecka. Det är sjukt hur fort veckorna går ibland. Alldeles för fort, enligt min mening. Tur jag får några extra dagar med sötnöten. Han hänger nämligen med mig hem tills på söndag. :) MYS!

image138

Nu blir det duschen för min del. Sen måste jag försöka få plats med allt i väskan. På nåt sätt känns det som att kläderna sväller för väskan känns ännu mer full nu än när jag åkte och ändå är det inga nya grejer i den. :P

Kommentarer
Postat av: Lia

jättefin blogg :)

Postat av: Jennie

Hehe jaså vart i Lund bor du då? :P

2007-11-08 @ 12:04:10
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback