Skumma storlekar

Finns det nåt tråkigare att prova än jeans? Storlekarna på dom är ett STORT mysterium för mig. Jag fattar det bara inte. Jag provade ett par idag. Samma märke, samma storlek och samma modell (enligt de som jobbar där) som jag redan har ett par av fast i en annan färg. Men passade dom? Nope! Fick inte ens över dom över höfterna. Testade en storlek större i midjan. Då gick dom över höfterna, men det gick inte att knäppa. Provade ytterligare en större storlek och då, äntligen, kunde jag knäppa dem, om än med magen lite indragen. Fast jeans brukar ju töja sig lite, så jag ska nog inte få några större andningssvårigheter. ;)
Kommentarer
Postat av: Fidde

Bli hip hopare ;) Skaffa häng o baggy jeans så slipper du problemet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback