Telefonskräck

image138Jag har telefonskräck. Iaf när det gäller att ringa till nya ställen. Det har hängt med hela livet. Fråga mig inte varför, men jag bävar varje gång jag ska slå ett nytt nummer. Idag gjorde jag det ändå. Slog ett nytt nummer alltså. Till ett ställe dit jag skickat in en jobbansökan. Men som vanligt, när jag tagit mod till mig, säger rösten i andra änden att den jag ska prata med inte är där idag och att jag ska ringa tillbaka i morgon. Så är det jämt. Det blir det att samla nytt mod och slå det där numret igen plus ytterligare ett nytt. Men det ska nog gå fint. Det brukar det göra, så jag förstår inte varför jag ska tycka att det är så himla jobbigt.
Kommentarer
Postat av: Maria

Usch! Jag är precis likadan! Jag hatar att ringa runt till olika ställen. Allt är så mkt lättare face to face tycker jag. Tycker det till och med är jobbigt att ringa och beställa tid hos frissan eller ringa efter en hämt-pizza... vad är mitt problem liksom? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback