Ålandskryssning i morgon

I morgon bär det av mot Åland. 10.30 kommer bussen och hämtar upp oss och sen blir det ett antal timmar i den upp till Stockholm. Sådär lagom kul. :P Har egentligen ingen större lust för kryssningen överhuvudtaget, men det blir säkert skoj när vi väl kommit iväg. Ska bara hålla tummarna för att det inte blåser för mycket ute till havs. Tror jag har båtskräck på nätterna. :P

På onsdag eftermiddag är det bara att sätta sig i bussen hem igen för att åter sätta sig i den på torsdag igen. Då bär det av ner till Lund i en vecka. Känns inte som om jag kommer göra nåt annat än att åka buss den här veckan. :P Men det känns ändå bra att ha lite annat att göra än att bara gå runt här hemma och dega. :)

Nä, dags att fortsätta packa lite. Måste ju packa det jag ska ha med mig till Lund redan idag eftersom vi kommer hem rätt sent (tror jag) på onsdag och då har jag varken lust eller ork att fixa med sånt där.
Kommentarer
Postat av: Gustaf

värsta beresta damen.. hur ska det gå med bloggandet nu då?? Hoppas det blir kanonkul! ha en fin tripp!

Postat av: Fidde

Båtskräcken råder du säkert bot på med lite alkohol ;)

2007-10-29 @ 19:19:52
URL: http://fiddejoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback