Facebook eller inte facebook, det är frågan

Sitter i valet och kvalet om jag ska falla för grupptrycket och skaffa Facebook eller om jag ska låta bli. Har fått massa mail från folk som addat mig som vän där. Hur det går till fattar jag inte eftersom jag inte är medlem, men men. :P

Så vad tycker ni, ska jag slå till och ge det en chans?

Måste bara kommentera
den här artikeln med. Löjligt, enligt mig. Sen när blev det fel att kalla en kokbok för enbart kokbok? Varför lägga till "gay" framför bara för att författaren är det och för att det är festlig mat? Ursäkta mig, men det är STOR tönt-varning på det.
Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

Jag fattade inte grejen i början med FB, men nu är jag fast. Det är jättekul att få kontakt med gamla kompisar som man inte träffat på år och dar. Via nätet är liksom lite lagom. Det är inte så att jag har ett behov av att umgås varje dag med dem! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback