Vinterjacka snart?

Morrn morrn alla glada! Och ledsna med för den delen. När jag kollade ut genom fönstren nu när jag gick upp så möttes jag av frost på marken och hustaken. Kallt? Jo, tack. Gick till köket och kollade på termometern. 0,2 grader! Klockan är ju ändå halv tio. Tycker den borde gått upp några grader till, men icke.  När ska man börja använda vinterjacka? När dagstemperaturen understiger 5 grader? Det är lika svårt varje år när den ska fram. Iskallt när man går på morgonen, men senare håller man på att svettas ihjäl. Vilket dilemma. Men den får nog hänga kvar i garderoben ett tag till. Vill inte erkänna att det är vinterdags riktigt än.

Idag ska jag hänga med och hålla min bror sällskap i Borås, dit han lovat att skjutsa farmor och farfar eftersom farfar ska på nån undersökning på sjukhuset. Vad gör man inte för lite syskontid. ;) Det jag hade planerat att göra får jag ta tag i när vi kommer hem eller så skjuter jag på det tills i morgon. :P

image123
Kommentarer
Postat av: David

Hallå du! Det var mig minsann ett tag sen! Dumt! Måste säga att vinterjacka känns så fruktansvärt avlägset. Har som högst på mig jeans om man ska ta i eventuellt en tröja när man är inne pga att AC:n står på 20 grader. Annars är det short och t-shirt i 30 graders värme :P

Dock längtar man lite efter Sverige, en kall höstmorgon är lite speciellt, när luften är sådär härligt "hög". Annars, Frölunda saknar man. Leder serien gör de, dock med en match mer spelad! GO! Blåvitt mot sm-guld? Hur skönt är inte det då? Rödvin saknar jag också och PROTEINER!!!!!!! Fan man får bara ris här nere! Hehe,
Ta hand om dig! KRam

2007-10-25 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback