En typisk söndag

Idag är det en sån där typisk söndag. Man är seg, vädret är tråkigt och det enda man vill är att kura ihop sig med sötnöten under täcket och kolla på film. Tyvärr är ju det lite svårt den här helgen.

Men jag har trots allt varit lite duktig idag. Har lagt upp mitt CV på
Manpower, skickat in en jobbansökan och lagt ytterligare tre stycken i kuvert som jag ska lägga på lådan i morgon. Hoppas verkligen på ett positivt besked snart. Snälla, ge mig ett jobb!

Vad resten av dagen bjuder på vet jag inte. Kanske, kanske orkar jag ta mig ut på en promenad. Får se hur vädret utvecklar sig. Annars sitter jag väl här vid datorn eller vid tv:n och degar. 

Ni får iaf ha en bra söndag vad ni nu tar er för! :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback