God morgon!

Jag sitter här och äter frukost. Mer än vanligt idag. En stor tallrik fil med hallonsylt och crunchy - äpple och kanel (flingor) och två knäckebröd med kaviar. Måste klara mig på detta och två bananer tills jag kommer ner till Lund efter fem. För om drygt 1 timme sätter jag mig på bussen till Skåne. Igen. :) Får se vad helgen bjuder på. Bowling blir det iaf och jag ska se till att ta hem det den här gången med. ;)

Fatta vad kallt det börjat bli ute. Igår tog jag fram halsduken så den lär följa med mig rätt ofta framöver. Skulle nog inte ha några problem att ta på mig vinterjacka heller, men den får allt hänga kvar i garderoben ett tag till.

Förresten, det blev den fula väskan med hjul på. Kände för att vara lite bekväm den här gången. ;)

Och munsåret är inte borta än. Inget pussande med andra ord. JOBBIGT IRRITERANDE! Som tur är, är det på väg bort. Det har blivit mycket mindre, men snyggt är det då inte med att gå runt med en vit fläck på läppen. Sluta stirra, tack! :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback