Jag är inte kräsen

Torsdag. En helt vanlig sån. Och hur händelselös som helst. Har i och för sig lagat mat, potatis och köttfärssås. Det konstiga är att hur jag än mixtrar med färsen så blir den aldrig så värst god. Tror det ligger en köttfärssåsförbannelse över det här huset. :P

Har lovat hänga med mamma till Ica och handla sen med. Snäll som jag är. ;) Måste söka mer jobb också. Det jobbiga är att det inte finns så många vettiga som jag vill söka. Och jag vill inte ha vilket jobb som helst bara för att jag måste ha ett jobb. Tycker inte att jag är kräsen bara för det. Man måste faktiskt trivas lite med jobbet om det inte ska bli helt outhärdligt. Sen får ni tycka vad ni vill.

Dessutom vill jag flytta. Ingen direkt nyhet iofs, men det skulle vara riktigt skönt att ha något eget.
Först jobb, sen flytt. Helst snart.
Kommentarer
Postat av: Fidde

Bah, MSN funkar inte här pga nåt fel med trafiken till USA. Men men, tur att man inte är så beroende av MSN då ;)
Jag ville åka till IKEA idag men hittar inte nån som vill hänga med :( Inte så skoj att gå där ensam så jag får väl ta det en annan gång.
Ha det fint, hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback