Jag vann, så det så! ;)

Jag har haft en toppenhelg med bowling, matlagning, promenerande, bastubad och naturligtvis mycket mys. :)

Bowlingen blev jämn. 2-2 i serier, men jag vann på poäng. Enligt en viss person räknades inte det. Taskigt tycker jag! ;P I min värld vann jag bowlingmatchen. ;) Hade med mig kameran, men det blev som vanligt inte mycket fotat. Jag glömmer jämt av att ta bilder och sen tyckte jag inte att jag hade tid med det heller. Fick iaf 2 st, men båda blev suddiga, så jag kan inte med att lägga in dom här. :P

Nu måste jag kila till tv:n och titta på Montana Sky. Den är baserad på Nora Roberts (en av mina favoritförfattare) bok Farliga vidder. Förra veckan var det Livsfarlig utsikt som blev filmatiserad (Angel Falls).

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Daggen

returmatch på lörda ;)

2007-09-17 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback