Listigt

Vad sa du senast: Godnatt till brorsan.
Vad sa någon senast till dig: Godnatt igen.
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: Nåt som gör mig glad. :)
Vilken skvallertidning köper du helst: Jag köper inte. Jag får Se & Hör som farmor prenumererar på. :D
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: Paris Hilton.
Det mest irriterande ljudet jag vet: Jysk:s reklamlåt. :P
Vad har jag alltid i min kyl: Mjölk.
Vad har jag alltid i mitt skafferi: Makaroner.
Pinsammaste boken i bokhyllan: Har inga pinsamma böcker. Tror jag. :P
Vilken tå är längst på dig: Pektån fult nog.
Persienner eller rullgardin: Persienner.
Panta burkar eller slänga: Panta! Money, money, money. ;)
Hur ser dina sängkläder ut: Just nu brun/vita. Jättefint. ;P
Hur många sms får du per dag: Kanske 3 i snitt.
Vad ville du heta när du var liten: Minns inte att jag velat byta namn.
Älsklingsfärg som barn: Säkert lila ett tag.
Älsklingsfärg nu: Har ingen direkt älsklingsfärg.
Ny serie som verkar bra: Hm...har inte spanat in nån ny...
Töntigaste reklam: Finns nog ett gäng sånna, men just nu står det still. =/
Egenskap du saknar hos dig själv: Vara lite mer framåt kanske.
När grät du senast: Några månader sen tror jag.
När skrattade du senast: Idag nångång. :)
Vart önskar du att du var just nu: Hos T. ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Intrevjuv med Egoina kommer upp i min News blogg i veckan!

Postat av: Egoina

haha, bra. då kan jag pusta ut :P

2007-09-11 @ 15:24:03
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback