Svettig morgon under täcket

Måndag igen. Jag är fortfarande i Lund. T är på jobbet och slavar och jag sitter här och degar. Hade lite tankar på att ta mig dit sen och se om han verkligen gör något på dagarna, men jag vet i tusan hur jag kommer dit så det får vara. :P

Jag hade gärna legat kvar i sängen och sovit en stund till om det inte varit för solen som höll på att steka mig till en skrynklig baconskiva. Där kan man snacka om värme. Hej, svett!

Nu har jag iaf tränat på låset på dörren så idag ska jag nog kunna ta mig ut lite. Måste till affären och köpa mig lite lunch och någon frukt till bussresan hem i morrn. Hur jag ska få resten av dagen att gå är en annan fråga. Eller just det, jag ska diska med. Några extra minuter går där.

Igår spelade vi Bingolotto, men vann jag?! NEJ! Som vanligt. :P Camilla däremot kammade hem storvinsten på 100 kr. ;) GRATTIS!!! Men vad besviken jag är på det programmet. Det har ju tappat stinget helt. Knappt några vinster, stel studio, värsta resereportagen...hm...ja tråkigt helt enkelt. Men Rickard Olsson är bra. Han livar upp det hela en aning. För att inte tala om allt konstigt folk som ringer in. :P

I lördags var vi (jag och T) riktigt duktiga. Solen sken så jag drog med mig honom ut på en promenad och det blev en riktig långpromenad bland dammar, änder och svanar. Efter det blev vi så sega att vi slocknade i en hög på sängen vilket i sin tur gjorde att det aldrig blev någon bowling som det var tänkt. Jag slapp förlora den här gången. :P Men jag ska ha den där matchen en dag. Och jag ska göra allt för att vinna! ;)

Nu blir det en tur in i den minsta duschen som mänskligheten någonsin skådat. Jag skojar inte. Den skulle nog kunna platsa i Guinnes Rekordbok. ;) Tur att man inte har klaustrofobi. *skratt*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback