Skärsår

Jag är så jäkla klantig av mig. Ska alltid skära mig på saker och ha mig. Igår på jobbet var olyckan framme igen. Vet inte riktigt hur jag bar mig åt, men slog i armen i en konsol på något sätt och sen hade jag ett djupt hack nedanför armbågen. Det kändes inget direkt. Jag kollade mest till för att se om det blev något och då gapade såret mot mig. Inget stort, ca. en centimeter brett bara, men ändå. KLANT! Sköljde av det och så tejpade vi ihop det. Vågar inte kolla om det läkt rätt nu. :P För att jag inte villa belasta armen så att det gick upp eller började blöda igen fick jag göra värsta lätta uppgifterna de sista 1½ timmarna på jobbet igår. Lyx. :P

Men nu är det helg och ikväll är det jag, chipsen och dipen som bänkar oss framför hockeyn,  och håller tummar och tår för att Hv vinner och tar hem guldet. :D
Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

usch usch. men kolla såret måste du, göra rent och byta ut "plåstret". annars kan det gå illa. :P

lycka till då HV, själv bryr jag mig inte om hockey ^^, hehe

Postat av: Gustaf

hahaha. ja jag hoppas att ni vinner.. det känns mest rättvist så!! förresten, har du koll på vad Stillman betalar för superkedjan Vinnerborg, Rönnmark och Andersson??
Trevlig kväll=)

2008-04-18 @ 21:21:09
URL: http://gjutterdal.blogg.se
Postat av: Gustaf

jag vägrar ta en debatt i ishockey mot nån som inte sett matcherna utan som glatt skuttar omkring o tror att matcherna varit helt utan komplikationer!!

2008-04-18 @ 22:41:31
URL: http://gjutterdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback