Snart söndertacklad

Det är farligt att vara tillsammans med en amerikansk fotbollsspelare. *DUNK* och man ligger med en 100-kiloskoloss över sig på sängen och kan knappt andas. *DUNK* och man ligger i en hög på golvet och har ont lite överallt. Igår åkte hans axel upp i mitt ansikte och gav mitt käkben en snyting. Det är helt ömt där idag. Tur det inte har svullnat. Har sagt att han får skaffa sig en docka att meja ner. Min stackars kropp klarar inte sånt där. Men han vägrar, det är mig han ska tackla sönder. :P
Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

svar: äääh, de kan de ju inte förbjuda :P haha.. vore skumt

Postat av: Birgitta

Då skulle du sett honom när jag satt i fåtöljen och höll i hans fotboll i famnen. Hårt. Han lyfte både fotbollen, mig och fåtöljen och skakade ur mig därifrån.

2008-04-10 @ 16:54:10
Postat av: Birgitta

Du kan kanske hota Thomas att om han är dum och tacklar för hårt så kommer du rita röda små söta rosor på hans kinder när han sover. Med spritpenna. Som INTE går bort i tvätten :-)

2008-04-10 @ 18:26:46
Postat av: .Westerdahl

hahaha. jag vaknade imorse av att jag fick en armbåde rakt på käften. tjejen som låg bakom detta fick hämta en kylklamp åt mig så jag inte skulle få fläskläpp ^^,

2008-04-11 @ 13:25:54
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback